Onze voorbereiding
12 juli 2012 - Almere, Nederland
Zodra wij het wisten dat Sonny naar Australië ging hebben we plannen gemaakt om ook die kant op te gaan. Allereerst gekeken welke periode mogelijk was. Vervolgens op internet en in de boeken gedoken. Voor Sonny gingen we mee naar informatie bijeenkomst, maar wij hadden er ook wat aan om ideën op te doen.
In eerste instantie wilde we een camper huren en van Cairns naar Sydney afreizen. Op de vakantiebeurs werd ons dit door meerdere organisatie's afgeraden. Je ziet maar een klein gedeelte van Australië en moet veel rijden. Het plan veranderde toen. D.m.v. binnenlandse vluchten wilden wij meerdere plekken bekijken en met een auto ter plaatsen konden we de omgeving verkennen. Zodat we meer konden zien in 1 maand tijd.
Thuis gekomen hebben we alle offertes bekeken en kwamen uit bij travelessence. We zijn nog naar een infomiddag van hun geweest in Utrecht en vervolgens hebben we een afspraak gemaakt om onze droomreis samen te stellen.
Naarmate de tijd vordert krijgen we steeds meer zin om te gaan. Door het lezen en bekijken van ons plan beleven we de reis nu al een beetje. Wij hopen ook dat jullie ook mee zullen genieten van onze droomreis.

Hierbij alvast een mailtje we hopen dat jullie een fantastische reis gaan maken en we vinden het leuk om jullie te volgen.
Veel plezier en een goede reis.
Christa en Rien.
Een hele goeie reis toegewenst ! We zullen jullie regelmatig "in de gaten" houden via het verslag. De groeten aan Sonny en we praten na jullie terugkomst wel bij met een biertje.
Marjolein en Paul
Dikke kus en veel liefs, Ingrid